#101magazín

Zelený záväzok Garnier Green Beauty

Garnier Green Beauty

V dnešnej dobe sú viac ako inokedy dôležité otázky týkajúce sa životného prostredia a dotýkajúce sa tém zdravia a spoločnosti. Značka Garnier už v niekoľkých posledných rokoch urobila významné kroky vedúce k zlepšeniu výsledkov na poli udržateľnosti - vyvinula nové receptúry, ktoré obsahujú 98% zložiek prírodného pôvodu, prišla s prípravkami bio starostlivosti o pleť s certifikáciou Ecocert a naďalej pokračuje v zmierňovaní negatívnych dopadov, ktoré majú výrobky na životné prostredie. Teraz sú jej snahy ešte intenzívnejšie. Stanovila si za cieľ pretvoriť spôsob fungovania kozmetického priemyslu a byť vzorom pre všetkých.

Iniciatíva Green Beauty od značky Garnier predstavuje komplexnú stratégiu udržateľnosti. Jej cieľom je transformovať každú jednotlivú fázu v reťazci a znížiť, alebo úplne odstrániť negatívny dopad na planétu a životné prostredie v oblastiach:

1/ ekologického balenia so záväzkom, že do roku 2025 budú všetky výrobky značky Garnier vyrobené bez použitia prvotných plastov, čo pomôže ušetriť viac ako 37 000 ton prvotných plastov za rok*. A ďalej, že do roku 2025 bude možné všetky plastové obaly značky Garnier znovu použiť, recyklovať alebo kompostovať.

2/ ekologického zloženia, v rámci ktorého budú do roku 2022 všetky obnoviteľné zložky pochádzať z udržateľných zdrojov.

3/ udržateľných výrobných závodov so záväzkom, že do roku 2025 budú všetky priemyselné závody uhlíkovo neutrálne a bude používaná len obnoviteľná energia.

4/ tzv. Solidarity sourcingu, programu na podporu celosvetových komunít s cieľom vytvárať priaznivý spoločenský vplyv.

Iniciatíva Green Beauty zahŕňa aj Priebežnú správu o pokroku v oblasti udržateľnosti (Sustainability Progress Report), ktorá otvorene a transparentne informuje o záväzkoch, pokroku, výsledkoch aj výzvach a ambicióznych cieľoch, ku ktorým sa značka Garnier zaviazala.

Transformačná iniciatíva Green Beauty ide aj ruka v ruke s uvedením nových radov produktov, ktoré rešpektujú a podporujú záväzky značky Garnier. Príkladom, ktorý hovorí za všetky, je nový rad Garnier Bio Hemp s obsahom konopného bio oleja a vitamínu E. Denný krém z radu Garnier Bio Hemp je unikátny svojim novým patentovaným papierovým obalom s obsahom plastov nižším o 49%**. Tiež nočný multi-regeneračný olej z tej istej série berie ohľady na prírodu. Ingrediencie, z ktorých sa produkt skladá, pochádzajú z ekologického poľnohospodárstva***, flakón obsahuje 25% recyklovaného skla a kartónový obal je 100% recyklovateľný.

Garnier v rámci svojej iniciatívy bude cieliť aj na vzdelávanie spotrebiteľov o témach, ako je napríklad recyklácia na svojich digitálnych platformách. V rámci zvyšovania transparentnosti je značka Garnier tiež prvá, ktorá bude informovať o ekologickom a spoločenskom vplyve produktov, čím pomôže svojim spotrebiteľom získať prehľad o svojich výrobkoch vo všetkých fázach ich životného cyklu so zameraním (okrem iného) na pôvod, zloženie, balenie a výrobu, aj na vplyv počas používania výrobkov a tiež na recykláciu.

Okrem toho sa Garnier v spolupráci s dvoma mimovládnymi organizáciami, Ocean Conservancy a Plastics for Change, zapojila do boja proti vplyvom znečistenia životného prostredia plastovým odpadom.

* V porovnaní so spotrebou plastov značkou Garnier v roku 2019
** v porovnaní s klasickou plastovou tubou Garnier BIO
*** 20% zo všetkých ingrediencií pochádza z ekologického poľnohospodárstva. 100% všetkých ingrediencií je prírodného pôvodu.

Cookies

Pre správnu funkčnosť stránky, používame nevyhnutné cookies súbory.

Taktiež používame dodatočné súbory cookies pre analytické účely, akceptovaním súhlasíte s ich používaním.

Viac informácií.